OBAVJEŠTENJE O UGOVORU ZA NABAVKU namještaja i klima uređaja za Kliniku za psihijatriju u Banja Luci

OBAVJEŠTENJE O UGOVORU ZA NABAVKU
namještaja i klima uređaja za Kliniku za psihijatriju u Banja Luci
1. Referenca objave
746-4.4.2-34/25
2. Procedure
Otvoreni postupak
3. Naziv projekta
Podrška sistemu prihvata i integracije državljana Bosne i Hercegovine koji se vraćaju po osnovu sporazuma o readmisiji – FAZA II
4. lzvor sredstava
Projekat se finansira iz sredstava BAMF - Savezni ured za migracije i izbjeglice Savezne Republike Njemačke.
5. Ugovorni organ
Hilfswerk International, Predstavništvo u Sarajevu
Mis Irbina 10, 71000 Sarajevo, BiH
OPIS UGOVORA
6. Opis nabavke
Hilfswerk International, nevladina humanitarna organizacija, implementira Projekat pod nazivom “Podrška sistemu prihvata i integracije državljana Bosne i Hercegovine koji se vraćaju po osnovu sporazuma o readmisiji - FAZA II". Jedna od komponenti projekta je nabavka namještaja i klima uređaja za Kliniku za psihijatriju u Banja Luci, s ciljem poboljšanja uspostavljenih kapaciteta sistema readmisije u BiH. Hilfswerk International je Ugovorni organ u ime Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH, u ulozi implementing partnera na projektu.
Svrha nabavke je nabavka, transport i ugradnja namještaja i klima uređaja za Kliniku za psihijatriju u Banja Luci u svemu prema priloženoj tehničkoj dokumentaciji i tehničkoj specifikaciji.
7. Broj i naziv lotova
LOT 1 – Nabavka namještaja
LOT 2 – Nabavka klima uređaja
USLOVI UČEŠĆA U NABAVCI
8. Podobni ponuđači
Ponudu mogu dostaviti firme koje su registrovane u BiH za obavljanje predmetne djelatnosti, uključujući nabavku, isporuku i ugradnju namještaja i/ili klima uređaja.
9. Osnov za isključenje iz nabavke - Firme ili ovlaštena lica koja se nalaze u slijedećim situacijama ne mogu učestvovati na tenderu:
- proglašen bankrot ili je u procesu likvidacije;
- osuda za krivično djelo koje se odnosi na profesionalno ponašanje;
- proglašena krivom za teške profesionalne prekršaje dokazane na bilo koji način koji HWI može potvrditi;
- kršenje obaveza koje se odnose na uplatu doprinosa za socijalno osiguranje ili plaćanje poreza u skladu sa zakonskim odredbama države BiH;
- proglašena krivom za prevaru, korupciju, umiješanost u zločinačku organizaciju ili bilo koju drugu nezakonitu aktivnost štetnu za institucionalnog donatora i / ili finansijske interese HWI;
- proglašena krivom za ozbiljno kršenje ugovora zbog neispunjavanja svojih ugovornih obaveza, nakon drugog postupka nabavke ili postupka dodjele bespovratnih sredstava koji finansira institucionalni donator.
10. Broj ponuda
Svaki ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu po LOT-u. Ponuđač koji dostavi više od jedne ponude biće diskvalifikovan.
11.Garancija na ponudu
Ne zahtijeva se.
12. Garancija na isporučenu i ugrađenu robu Od uspješnog ponuđača će se tražiti da prilikom potpisivanja ugovora ili isporuke i ugradnje robe dostavi garanciju na isporučenu robu u minimalnom trajanju od dvije godine.
Ako odabrani ponuđač ne dostavi takvu garanciju u tom roku, ugovor će biti poništen, a novi ugovor može biti sastavljen i dostavljen ponuđaču koji je dostavio sljedeću najpovoljniju usklađenu ponudu.
13. Informativni sastanak
Informativni sastanak nije planiran.
14. Validnost ponuda Ponude moraju ostati validne 90 dana nakon isteka roka za podnošenje ponuda. U izuzetnim okolnostima, ugovorni organ može, prije isteka roka validnosti, zatražiti od ponuđača da produže validnost ponuda za određeni period.
KRITERIJ ZA ODABIR USPJEŠNOG PONUĐAČA
15. Kriterij za kvalifikaciju
Ponuđač mora biti usaglašen sa sljedećim kriterijem za odabir:
- Ponuđač mora biti firma registrovana za odgovarajuću djelatnost;
- Ponuđač mora imati minimalno jedno iskustvo na poslovima slične veličine ili obima u protekle tri godine. Potreban dokaz o relavantnom iskustvu o obavljanju poslova slične prirode, uključujući obim i vrijeme relavantnih ugovora, kao i trenutno ugovorene poslove. Priložiti reference za period 2022. - 2025. godina;
- Ponuđač ne smije biti u situaciji zbog koje bi bio isključen iz učešća na tenderu;
- Ponuđač mora imati otvoren i solventan račun kod poslovne banke u BiH
16. Kriterij za dodjelu ugovora
Naručilac će dodijeliti ugovor za nabavku namještaja i klima uređaja za Kliniku za psihijatriju u Banja Luci, tehnički usklađenom/kvalificiranom ponuđaču koji je ponudio najveću vrijednost za uloženi novac.
DOSTAVA PONUDE
17. Kako preuzeti tendersku dokumentaciju?
Set tenderske dokumentacije se, na pisani zahtjev potencijalnog ponuđača, dostavlja putem e-maila, na adresu amrai@hwi.ba, sa naznakom željenog jednog ili oba LOT-a.
Ponude se moraju dostaviti koristeći standardne obrasce za ponudu koji se nalaze u tenderskoj dokumentaciji, čijeg se formata i uputstava morate striktno pridržavati.
Ponuđači sa pitanjima u vezi sa ovim tenderom trebaju ih poslati u pisanoj formi, navodeći referencu objavljivanja prikazanu u tački 1. i naslov ugovora, na:
Hilfswerk International
Mis Irbina 10, Sarajevo
Kontakt osoba: Azer Kohnić
Fax: +387 (0)33 611-563 E-mail: azerk@hwi.ba najkasnije 02.07.2025.godine do 10h. Ugovorni organ odgovoriti će na sva pitanja ponuđača u pisanoj formi. Eventualna pojašnjenja, manje izmjene u tenderskoj dokumentaciji ili pitanja i odgovori bit će objavljeni na web stranici HWI www.hwi.ba.
18. Krajnji rok za dostavu ponude
Krajnji rok za dostavu ponude je 07.07.2025. godine do 12:00 sati na protokol Naručioca na naznačenoj adresi.
Bilo koja ponuda koju ugovorni organ primi nakon ovog roka neće se razmatrati.
Napominjemo da je radno vrijeme ugovornog organa od ponedjeljka do četvrtka između 09:00h - 17:00h i petkom između 09:00h - 14:00h.
19. Otvaranje ponuda
07.07.2025. godine u 12:15 sati u prostorijama Hilfswerk International, Sarajevo, Mis Irbina br. 10.
20. Jezik procedure
Sva pisana komunikacija i dokumentacija koji se tiču ponude treba biti na jezicima naroda BiH.